Wyszukiwarka





Sonda
Czy korzystasz/korzystałeś z korepetycji?
TAK
NIE



Poleć nas
E-mail docelowy:

Twój e-mail:

Twój podpis:


OGŁOSZENIA
Kategoria:
Wszystkie ogłoszenia
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
Data dodania: 2011-12-14 20:08:52
Telefon: 22 847-95-42
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
Praktyczne zastosowanie Metody Integracji Sensoryc
14-15.01.2012r. Praktyczne zastosowanie Metody Integracji Sensorycznej w procesie wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym. Termin: 14 - 15 stycznia 2012r. (sobota, niedziela) Miejsce: CWRO Koszt: 260zł Czas trwania: 12 godzin Przewidywane godziny: sobota: 10:00 - 16:00 niedziela: 09:00 - 13:00 Program: * Charakterystyka faz rozwoju małego dziecka * Zagrożenia i ostrzeżenia-studium przypadku * Prowadzenie obserwacji na bazie skal i kwestionariuszy * Metoda Integracji Sensorycznej na tle innych metod (Metody Dobrego Startu, Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn, Programów i Aktywności wg. M. i Ch. Knill i Pedagogiki Montessori ). * Warsztaty-układanie scenariuszy zajęć w oparciu o wybrane elementy metod * Warsztaty- praktyczne ćwiczenia Szkolenie prowadzi mgr Grażyna Dorodzińska, psycholog, specjalista w zakresie diagnozy i terapii neuropsychologicznej, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej. Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowści, Warszawski Oddział Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Zgłoszenia proszę kierować na formularzu zgłoszeniowym wysyłając go na adres e-mail cwro@cwro.edu.pl lub faksem 022 847- 95-41.
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
Data dodania: 2011-12-14 20:07:36
Telefon: 22 847-95-42
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
POZNAWCZO-BEHAWIORALNA TERAPIA DZIECKA szkolenie
10-11.I.2012r. POZNAWCZO-BEHAWIORALNA TERAPIA DZIECKA szkolenie Poznawczo –behawioralna terapia dziecka z nadpobudliwością psychoruchową Termin: 10 - 11 stycznia 2012 r. (wtorek, środa) Przewidywane godziny wtorek: 10:00 - 17:00 środa: 10:00 - 15:00 Czas trwania: 16 godzin Koszt: 260 złotych Miejsce: CWRO Cel: • Prezentacja strategii i technik behawioralnego programu wychowania oraz treningu zmiany zachowań dziecka z ADHD; • Prezentacja i warsztat ćwiczeń programu terapii behawioralno-poznawczej. Realizacja programu: • Indywidualny behawioralny program zmiany zachowania; • Szczegółowe określenie problemu; • Ocena zachowania; • Charakterystyka problemu – monitorowanie; • Propozycje interwencji; • Wybór celów i pożądanych zachowań; • Behawioralne systemy wzmocnień (systemy punktowe, żetonowe, znaczki, gry, przywileje); • Analiza przypadku. Szkolenie prowadzi mgr Irena Sosin Psycholog, pedagog specjalny, terapeuta poznawczo-behawioralny, terapeuta dzieci, młodzieży i terapeuta poznawczo-behawioralny, socjoterapeuta. Kierownik terapeutycznych studiów podyplomowych WSSE, Przewodnicząca Warszawskiego Oddziału Nr 1 PTD, redaktor naczelna „Zeszytu Terapeuty – edukacja, profilaktyka, terapia”, nauczyciel akademicki WSSE, APS, SWPS, CMPPP MEN. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości, Warszawski Oddział Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Wyższą Szkołę Społeczno- Ekonomiczną. Zgłoszenia proszę kierować na formularzu zgłoszeniowym wysyłając go na adres e-mail cwro@cwro.edu.pl lub faksem 022 847- 95-41.
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
Data dodania: 2011-12-14 20:06:23
Telefon: 22 847-95-42
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA DZIECI PIĘCIO I SZEŚCIOLETNICH
09.I.2012r. DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA DZIECI PIĘCIO I SZEŚCIOLETNICH ORAZ JEJ DIAGNOZA Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli przedszkoli, klas zerowych i klas I - tam, gdzie obowiązuje dokonywanie diagnozy dojrzałości szkolnej dzieci pięcio i sześcioletnich. Termin szkolenia: 09 stycznia 2012 r. (poniedziałek) przewidywane godziny: poniedziałek: 10:00 -18:00 Czas trwania: 10 godzin dyd. Koszt: 220 zł Miejsce: CWRO Cel szkolenia: · Nauczyciele zapoznają się z problematyką dojrzałości szkolnej wg koncepcji Stefana Szumana. · Poznają metody badania dojrzałości szkolnej, sposoby oceny poziomu dojrzałości oraz możliwości interpretacji uzyskanych wyników. · Poznają elementy prognozy funkcjonowania dziecka w szkole w zależności od osiągniętych przez dziecko wyników diagnozy. · Poznają rodzaje działań wspomagających rozwój dziecka i wyrównujących start szkolny. · Zapoznają się ze sposobami przekazywania rodzicom uzyskanych informacji o dziecku , poznają formy współpracy z rodzicami. · Uzyskają wiedzą w zakresie konsultowania się ze specjalistami w celu uzyskania wiedzy na temat przyczyn trudności dziecka w osiągnięciu dojrzałości szkolnej. Przewidywane efekty szkolenia: · Nauczyciele będą umieli dokonać diagnozy dojrzałości dzieci korzystając z metod: obserwacji, metod eksperymentalnych, na podstawie analizy wytworów oraz rozmów i wywiadu z rodzicami. · Nauczyciele będą w stanie dokonać oceny uzyskanych wyników i przyrównać tę ocenę do norm rozwojowych; pozwoli to na określeniem poziomu rozwoju dziecka w zakresie różnych funkcji, co ułatwi zarówno sposób wspomagania rozwoju jak i wstępną prognozę, co do funkcjonowania dziecka w szkole. · Bardziej wyraziste staną się zarówno mocne jak i słabsze strony dziecka, co pomoże w planowaniu zajęć i wspomaganiu rozwoju dzieci. · Rozmawiając z rodzicami o osiągnięciach i kłopotach dzieci , osiągnie się lepsze porozumienie, ujednolici się wspólne oddziaływanie i nawiąże się lepszą współpracę. Program szkolenia: 1. Omówienie przyczyn decyzji o obniżeniu obowiązku szkolnego dzieci do lat 6 i obowiązku przedszkolnego pięciolatków. 2. Rola wczesnej edukacji przedszkolnej we wszechstronnym rozwoju dziecka. 3. Podstawowe uwarunkowania i prawidłowości rozwoju. 4. Zależność między dojrzewaniem a uczeniem się – okresy sensytywne i krytyczne. 5. Własna aktywność dziecka jako skutek i jednocześnie przyczyna rozwoju; rodzaje aktywności, rola zabawy w rozwoju dziecka. 6. Pojęcie dojrzałości szkolnej wg koncepcji Stefana Szumana. 7. Charakterystyka kryteriów dojrzałości szkolnej: * Dojrzałość fizyczno – ruchowa (wzrost, waga, proporcje, stan zdrowia, poziom sprawności ruchowej, poziom sprawności rąk – czynności samoobsługowe i ruchy narzędziowe oraz poziom grafomotoryki) – jak to sprawdzać i oceniać; normy rozwojowe w tym zakresie. * Rola lateralizacji w funkcjonowaniu dziecka – jak sprawdzić u dziecka lateralizację. * Dojrzałość psychiczna - procesy poznawcze: orientacyjne i intelektualne (charakterystyka: uwagi, pamięci, spostrzegania wzrokowego, słuchowego; charakterystyka procesów myślowych u dzieci – rodzaje i jakość operacji umysłowych; kształtowanie się odwracalności myślenia i decentracjijako podstaw uczenia się szkolnego) omówienie metod sprawdzania i oceny poziomu tych procesów. * Charakterystyka mowy dziecka - mowa jako podstawa szkolnego uczenia się (wymowa, jakość wypowiedzi, zasób słownictwa u dzieci itp. - jak sprawdzić poziom mowy, jak oceniać). * Dojrzałość psychiczna - charakterystyka procesów regulacyjnych. Emocje, jako główny motyw działania dziecka – ich właściwości; potrzeby psychiczne (szczególnie potrzeba bezpieczeństwa, akceptacji i uznania) jako motywy; samoocena i poczucie własnej wartości jako cele aktywności dziecka; ciekawość i zainteresowania; wzmocnienia - nagrody i kary jako motywy. * Dojrzałość społeczna – umiejętność współżycia i współpracy w grupie, zmniejszanie się liczby konfliktów, rozwój empatii i innych uczuć społecznych, znajomość, rozumienie i stosowanie się do norm i zasad społecznych itp. - metody oceny . 8. Charakterystyka właściwości stosowanych metod przy ocenie dojrzałości szkolnej * Obserwacja i jej cechy. * Techniki eksperymentalne (zmienne zależne i niezależne), rodzaje eksperymentów, testy jako specyficzny rodzaj eksperymentu. * Analiza wytworów (rysunki, budowle, wylepianki itp,) * Rozmowa i wywiad z rodzicami – obowiązujące standardy w stosowaniu tych metod, rodzaj stawianych pytań, sposób przygotowania się do rozmów itp. 9. Ogólna ocena dojrzałości szkolnej, jej interpretacja oraz sposób przekazywania wyników diagnozy rodzicom dzieci. 10. Charakterystyka występujących u dzieci trudności, opóźnień rozwojowych i zaburzeń oraz sposoby postępowania i sposoby wyrównywania startu szkolnego. 11. Omówienie zasad współpracy z rodzicami. Szkolenie prowadzi Pani Bożena Janiszewska psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy bezpośredniej z dziećmi, wykładowca akademicki, autorka książki "Ocena dojrzałości szkolnej. Arkusz oceny dojrzałości. Metody badań dojrzałości. Pomoce do badań." Wyd. Seventh. Sea. Autorka poradników dla psychologów i nauczycieli a także książeczek dla dzieci. Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowści oraz Warszawski Oddział Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Zgłoszenia proszę kierować na formularzu zgłoszeniowym wysyłając go na adres e-mail cwro@cwro.edu.pl lub faksem 022 847- 95-41.
Dodający: Debra Cała Polska
Data dodania: 2011-12-14 18:39:46
Telefon: 609656996
E-mail: kontakt@debrabank.pl
Błyskawicznie Dostawa Gotówki / kredyty /
Błyskawicznie Dostawa Gotówki / kredyty / - Wystarczy dowód - Zgłoszenie 7 dni w tygodniu - Minimum formalności - Formularz na stronie Oddzwonimy >>> http://debrabank.pl/gotowkaodreki.html
Dodający: pisanie prac
Data dodania: 2011-12-14 10:24:51
Telefon: 609651597
E-mail: prace@list.pl
Pisanie Prac Mgr. Lic. Zal. itp.
Piszemy prace MAGISTERSKIE, LICENCJACKIE, ZALICZENIOWE Wykształcony i wszechstronny zespół absolwentów uniwersytetu. Dokonujemy także korekt prac. Wszystkie prace są oryginalne i tworzone od podstaw. Sprawnie i terminowo!!! Zapraszamy na naszą stronę www: http://www.pisanieprac24.pl
Dodający: KASIA
Data dodania: 2011-12-13 12:32:21

E-mail: sych15@wp.pl
Praca dla ciebie
Jeżeli zainteresowana jesteś dodatkowym dochodem,rozwojem osobistym i finansowym. Oferuje Ci możliwość zarabiania w taki sposób jaki pasuje do Twojego stylu i rytmu dnia, Jedyny warunek wiek powyżej 30 lat Praca stała w fajnym zespole i miłej atmosferze.Jedyne co pwinienes umiec to obsłóga komputer
Dodający: Jolanta
Data dodania: 2011-12-12 16:15:58
Telefon: 0000000
E-mail: fanbiznesu@wp.pl
Pracuj u siebie
Rozwijaj biznes w swoim własnym domu Oferuję pracę dodatkową , która może być Twoim głównym źródłem dochodu. Wymagania : Internet , komputer Mile widziane osoby po 30-tce Napisz fanbiznesu@wp.pl
Dodający: KASIA
Data dodania: 2011-12-12 12:57:41

E-mail: syvh15@wp.pl
Praca nie wychodząc z domu
Zapraszam do współpracy z nami, zapewniamy miłą i życzliwą pracę . .jest to praca w domu pracujesz ile chcesz i kiedy., najchętniej zapraszamy panie po 30 mające trochę wolnego czasu komputer i dostęp do internetu, i to wszystko czego potrzebujesz. naprawdę nic nie tracisz więcej informaci sych15
Dodający: KASIA
Data dodania: 2011-12-12 12:57:14

E-mail: sych15@wp.pl
Praca dla ciebie
Zapraszam do współpracy z nami, zapewniamy miłą i życzliwą pracę . .jest to praca w domu pracujesz ile chcesz i kiedy., najchętniej zapraszamy panie po 30 mające trochę wolnego czasu komputer i dostęp do internetu, i to wszystko czego potrzebujesz. naprawdę nic nie tracisz więcej informaci sych15
Dodający: kasia
Data dodania: 2011-12-12 12:56:34

E-mail: sych15@wp.pl
Praca dla ciebie
Zapraszam do współpracy z nami, zapewniamy miłą i życzliwą pracę . .jest to praca w domu pracujesz ile chcesz i kiedy., najchętniej zapraszamy panie po 30 mające trochę wolnego czasu komputer i dostęp do internetu, i to wszystko czego potrzebujesz. naprawdę nic nie tracisz więcej informaci sych15