Opinie na temat kursu „Specjalista ds. turystyki. Pracownik biura podróży”
Na zakończenie kursu Absolwenci proszeni są o wypełnienie ankiety i wyrażenie swoich opinii na temat szkolenia. Niżej przedstawiamy fragmenty ankiet wypełnionych w następujących dniach: 05.06.2011, 10.07.2011, 25.10.2011, 07.03.2012, 24.11.2013, 02.02.2014, 16.11.2014, 29.11.2015 i 18.12.2016 r.
Co uważasz za najważniejsze zalety kursu?
Poznanie jak funkcjonuje biuro podróży od środka.
Mała grupa. Informacje przedstawione na realnych przykładach.
Najważniejszą zaletą kursu jest poznanie systemów rezerwacyjnych i nauka przygotowania oferty dla turystów.
Nauka obsługi systemów rezerwacyjnych.
Profesjonalne podejście do kursanta. Praktyczne informacje. Wnikliwe zapoznanie z obsługą systemów rezerwacyjnych.
Obserwowanie faktycznej, prawdziwej sprzedaży wycieczek. Uczestniczenie w pracy biura podróży.
Zajęcia indywidualne.
Wiedza najbardziej przydatna w pracy w biurach podróży.
Doświadczenie i praktyczna wiedza osoby prowadzącej. Wiedza przekazana w sposób ciekawy, z przykładami, ciekawostkami…
Aspekty praktyczne, o których nie mówi się na studiach.
Kurs przygotowuje do pracy w biurze podróży pod kątem praktyki.
Osoba prowadząca zajęcia – jej doświadczenie i ogromna wiedza przekazywana w przystępny sposób. Możliwość zadawania pytań.
Ciekawie przedstawiona analiza rynku turystycznego i polityki poszczególnych biur.
Ciekawie przedstawiona analiza rynku turystycznego i polityki poszczególnych biur.
Mała grupa, dobry kontakt, doświadczenie zawodowe prowadzącego.
Jakość, atmosfera, bezpośrednie relacje.
Praktyczne informacje przekazane przed doświadczoną osobę.
Praktyczne informacje przekazane przed doświadczoną osobę.
Co Tobie dał ten kurs?
Praktyczną wiedzę o funkcjonowaniu biura podróży i obsługi systemów rezerwacyjnych.
Wiele nowych informacji o turystyce i pracy w tej branży. Teraz wiem w jaki sposób starać się o pracę w biurze podróży.
Praktyczną wiedzę na temat pracy w biurze podróży.
Zapoznanie z ofertami i specjalizacjami różnych biur podróży.
Możliwość pracy na systemach rezerwacyjnych.
Wiedzę, której do tej pory nie miałam. Zupełnie nowe informacje – mimo tego, że skończyłam studia na kierunku turystyka.
Potwierdzenie, że nadaję się do tego zawodu.
Zdecydowanie więcej wiem o pracy w biurze podróży i ogólnie o turystyce. W pewnym sensie szkolenie to nakierowało mnie na to, co mam robić w życiu.
Poznanie specyfiki pracy specjalisty ds. turystyki od strony praktycznej.
Bardzo wiele cennych informacji i wskazówek przydatnych w mojej pracy.
Poznałem na czym polega praca w biurze podróży. Poznałem systemy rezerwacyjne.
Praktyczną umiejętność obslugi systemów rezerwacyjnych.
Dużo ciekawych informacji o branży turystycznej.
Praktyczną umiejętność obslugi systemów rezerwacyjnych.
Dużo ciekawych informacji o branży turystycznej.
Konkretną wiedzę na temat pracy w biurze podróży.
Twoja opinia
Podczas kursu panowała bardzo miła atmosfera, pracownicy biura klarownie i w zrozumiały sposób tłumaczyli nam poruszane zagadnienia. Będę polecać Państwa znajomym!
Zdecydowanie profesjonalne szkolenie!
Edusfera jest najlepsza! Przyjazna atmosfera, mili pracownicy biura, którzy prowadzą zajęcia. W sposób jasny przekazują niezbędne informacje. Warto było!
Mili, kompetentni prowadzący. Bogactwo materiałów szkoleniowych. Przyjemne warunki pracy.
Bardzo sympatycznie spędzony czas. Z korzyścią dla mojej wiedzy i umiejętności. Będę polecać znajomym.
Jestem bardzo zadowolona, że mogłam wziąć udział w kursie!
Dziękuję za przekazanie nam swojej wiedzy!
Fajnie, że znalazła się osoba/biuro do poprowadzenia tak ważnych i atrakcyjnych zajęć.
Bardzo dziękuję za wszelkie informacje oraz przesympatyczną atmosferę. Kurs był pozytywnym doświadczeniem i w przyszłości chętnie skorzystam z innych szkoleń.
Bardzo dziękuję za wszelkie informacje oraz przesympatyczną atmosferę. Kurs był pozytywnym doświadczeniem i w przyszłości chętnie skorzystam z innych szkoleń.
Dziękuję za mnóstwo informacji praktycznych.
Dziękuję i polecam! Nieocenione wskazówki dotyczące praktyki pracy w biurze. Komfortowe warunki przyswajania wiedzy.
Przyjemna atmosfera. Wiele cennych wskazówek.