Wyszukiwarka





Sonda
Czy korzystasz/korzystałeś z korepetycji?
TAK
NIE



Poleć nas
E-mail docelowy:

Twój e-mail:

Twój podpis:


Opinie na temat kursu „Specjalista ds. turystyki. Pracownik biura podróży”

Na zakończenie kursu Absolwenci proszeni są o wypełnienie ankiety i wyrażenie swoich opinii na temat szkolenia. Niżej przedstawiamy fragmenty ankiet wypełnionych w następujących dniach:  05.06.2011, 10.07.2011, 25.10.2011, 07.03.2012, 24.11.2013, 02.02.2014, 16.11.2014, 29.11.2015 i 18.12.2016 r.

 
Co uważasz za najważniejsze zalety kursu?
 
Poznanie jak funkcjonuje biuro podróży od środka.
Mała grupa. Informacje przedstawione na realnych przykładach.
Najważniejszą zaletą kursu jest poznanie systemów rezerwacyjnych i nauka przygotowania oferty dla turystów.
Nauka obsługi systemów rezerwacyjnych.
Profesjonalne podejście do kursanta. Praktyczne informacje. Wnikliwe zapoznanie z obsługą systemów rezerwacyjnych.
Obserwowanie faktycznej, prawdziwej sprzedaży wycieczek. Uczestniczenie w pracy biura podróży.
Zajęcia indywidualne.
Wiedza najbardziej przydatna w pracy w biurach podróży.
Doświadczenie i praktyczna wiedza osoby prowadzącej. Wiedza przekazana w sposób ciekawy, z przykładami, ciekawostkami…
Aspekty praktyczne, o których nie mówi się na studiach.
Kurs przygotowuje do pracy w biurze podróży pod kątem praktyki.
Osoba prowadząca zajęcia – jej doświadczenie i ogromna wiedza przekazywana w przystępny sposób. Możliwość zadawania pytań.
Ciekawie przedstawiona analiza rynku turystycznego i polityki poszczególnych biur.
Mała grupa, dobry kontakt, doświadczenie zawodowe prowadzącego.
Jakość, atmosfera, bezpośrednie relacje.
Praktyczne informacje przekazane przed doświadczoną osobę.
 
Co Tobie dał ten kurs?
 
Praktyczną wiedzę o funkcjonowaniu biura podróży i obsługi systemów rezerwacyjnych.
Wiele nowych informacji o turystyce i pracy w tej branży. Teraz wiem w jaki sposób starać się o pracę w biurze podróży.
Praktyczną wiedzę na temat pracy w biurze podróży.
Zapoznanie z ofertami i specjalizacjami różnych biur podróży.
Możliwość pracy na systemach rezerwacyjnych.
Wiedzę, której do tej pory nie miałam. Zupełnie nowe informacje – mimo tego, że skończyłam studia na kierunku turystyka.
Potwierdzenie, że nadaję się do tego zawodu.
Zdecydowanie więcej wiem o pracy w biurze podróży i ogólnie o turystyce. W pewnym sensie szkolenie to nakierowało mnie na to, co mam robić w życiu.
Poznanie specyfiki pracy specjalisty ds. turystyki od strony praktycznej.
Bardzo wiele cennych informacji i wskazówek przydatnych w mojej pracy.
Poznałem na czym polega praca w biurze podróży. Poznałem systemy rezerwacyjne.
Praktyczną umiejętność obslugi systemów rezerwacyjnych.
Dużo ciekawych informacji o branży turystycznej.
Konkretną wiedzę na temat pracy w biurze podróży.
 
Twoja opinia
 
Podczas kursu panowała bardzo miła atmosfera, pracownicy biura klarownie i w zrozumiały sposób tłumaczyli nam poruszane zagadnienia. Będę polecać Państwa znajomym!
Zdecydowanie profesjonalne szkolenie!
Edusfera jest najlepsza! Przyjazna atmosfera, mili pracownicy biura, którzy prowadzą zajęcia. W sposób jasny przekazują niezbędne informacje. Warto było!
Mili, kompetentni prowadzący. Bogactwo materiałów szkoleniowych. Przyjemne warunki pracy.
Bardzo sympatycznie spędzony czas. Z korzyścią dla mojej wiedzy i umiejętności. Będę polecać znajomym.
Jestem bardzo zadowolona, że mogłam wziąć udział w kursie!
Dziękuję za przekazanie nam swojej wiedzy!
Fajnie, że znalazła się osoba/biuro do poprowadzenia tak ważnych i atrakcyjnych zajęć.
Bardzo dziękuję za wszelkie informacje oraz przesympatyczną atmosferę. Kurs był pozytywnym doświadczeniem i w przyszłości chętnie skorzystam z innych szkoleń.
Dziękuję za mnóstwo informacji praktycznych.
Dziękuję i polecam! Nieocenione wskazówki dotyczące praktyki pracy w biurze. Komfortowe warunki przyswajania wiedzy.
Przyjemna atmosfera. Wiele cennych wskazówek.

Kurs Specjalista ds. turystyki. Pracownik biura podróży.

Wycieczka do Uzbekistanu

Wycieczka Serbia, Bośnia i Hercegowina. Bałkany.