Wyszukiwarka





Sonda
Czy korzystasz/korzystałeś z korepetycji?
TAK
NIE



Poleć nas
E-mail docelowy:

Twój e-mail:

Twój podpis:


OGŁOSZENIA
Kategoria:
Wszystkie ogłoszenia
Dodający: Krzysztof Wais
Data dodania: 2011-02-23 09:35:12
Telefon: 81 448 07 89
E-mail: lublin@abjobservice.nl
Praca tymczasowa za granicą dla osób młodych
Jako AB Job Service Polska Sp. z o.o. jesteśmy polską agencją zatrudnienia ściśle współpracującą z holenderskimi agencjami pracy tymczasowej. Dla naszego klienta w Holandii, poszukujemy MŁODYCH OSÓB z powiatów: ełckiego (Ełk) i sąsiednich (Giżycko, Pisz, Olecko, Suwałki, Gołdap, Augustów, Grajewo) do prac w szklarni / w ogrodnictwie Wymagania: •wiek 18 - 21 lat •znajomość języka angielskiego / niemieckiego/ niderlandzkiego mile widziane •prawo jazdy mile widziane •dyspozycyjność od 2 do 6 miesięcy Oferujemy: •pracę od zaraz •wynagrodzenie min. od 6,00 do 8,00 euro brutto/h •wynagrodzenie zależne od wieku •zakwaterowanie •ubezpieczenie Osoby z Ełku i okolic zainteresowane ofertą pracy prosimy o kontakt z naszym biurem: Lublin ul. Orla 6 20-022 Lublin 81 448 07 89 lublin@abjobservice.nl W tytule wiadomości prosimy wpisać: MŁODZI – EŁK Przy wysyłaniu aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)" nr cert. 5971
Dodający: wysyłamy prezentacje ;)
Data dodania: 2011-02-22 10:40:35
Telefon: 500600500
E-mail: wysylamyprezentacje@wp.pl
Wysyłamy Prezentacje !!!
Wysyłamy Prezentacje 1. W mailu wpisz DOKŁADNY temat prezentacji (z listy albo swój). 2. Wiadomość wyślij na adres: wysylamyprezentacje@wp.pl lub GG 26457116 3. Odczekaj max 24h na wiadomość zwrotną.
Dodający: wysyłamy prezentacje ;)
Data dodania: 2011-02-22 10:40:01
Telefon: 500600500
E-mail: wysylamyprezentacje@wp.pl
Wysyłamy Prezentacje !!!
Wysyłamy Prezentacje 1. W mailu wpisz DOKŁADNY temat prezentacji (z listy albo swój). 2. Wiadomość wyślij na adres: wysylamyprezentacje@wp.pl lub GG 26457116 3. Odczekaj max 24h na wiadomość zwrotną.
Dodający: Prace magisterskie
Data dodania: 2011-02-21 19:12:26
Prace dyplomowe magisterskie, licencjackie i inne
Nie masz czasu i pomysłu na napisanie swojej pracy magisterskiej? Napisz do nas! - Pomożemy Ci szybko i profesjonalnie znaleźć rozwiązanie Twojego problemu. Gwarantujemy unikalność przygotowywanych opracowań, szybkie terminy realizacji oraz konkurencyjne ceny. Piszemy prace magisterskie, licencjackie, inżynierskie Z wszystkich dziedzin! odwiedź naszą stronę: www.pracadyplomowa.com.pl kontakt@pracadyplomowa.com.pl Wszystkie dziedziny! Socjologia, turystyka, pedagogika, historia, politologia, literaturoznawstwo, sztuka, kulturoznawstwo, wiedza o UE, stosunki międzynarodowe, prawo, administracja, ekonomia, filozofia, humanistyka, logistyka, bankowość, finanse, ekonomia, politologia, zarządzanie, marketing, kosmetologia, ochrona środowiska i wiele wiele innych.
Dodający: As Konsultacje
Data dodania: 2011-02-20 09:15:33
Telefon: 505330049
E-mail: askonsultacje@gmail.com
Prace, konspekty, projekty - szybka pomoc
Udzielamy kompleksowej POMOCY NAUKOWEJ LICEALISTOM, STUDENTOM.. na każdym poziomie i z każdej dziedziny - szybko i profesjonalnie! Pomożemy Ci w zebraniu materiałów, dostosowywaniu treści, bibliografii, metodologii, konspektu, oferujemy szeroki zakres usług. Decydując się na nas zyskujesz: - szybką i kompleksową pomoc - najwyższą jakość i rzetelność - profesjonalnie wykonaną usługę dostosowaną do Twoich potrzeb - stały kontakt i wgląd w realizację zlecenia - atrakcyjne ceny - zniżki przy stałej współpracy - bezpieczeństwo transakcji - troskę i zrozumienie - poradę doświadczonych specjalistów www.as-konsultacje.pl skype: as.konsultacje askonsultacje@gmail.com 505 330 049 Masz problem? Skontaktuj się z nami, a na pewno Ci pomożemy!
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
Data dodania: 2011-02-16 19:55:32
Telefon: 22 847- 95-42
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
PSYCHOPEDAGOGICZNA TERAPIA UCZNIA Z ADHD
Warszawski Oddział Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości w Warszawie zapraszają na szkolenie „PSYCHOPEDAGOGICZNA TERAPIA UCZNIA Z ADHD” Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli, wychowawców, terapeutów korekcyjno-kompensacyjnych, pedagogów i psychologów poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz dla psychologów i pedagogów szkolnych i pracowników świetlic socjoterapeutycznych. Termin: 12 – 13 marzec 2011 r. (czwartek, piątek) Czas trwania: 16 godzin Koszt: 260 złotych Miejsce: CWRO Cel: Zrozumienie specyfiki Adhd jako niehomogenicznego zaburzenia. Prezentacja koncepcji neuropsychologicznych i możliwość ich praktycznego zastosowania w diagnozie i terapii. Program: • Mity na temat Adhd • Klasyfikacje medyczne • Kompleksowa diagnoza Adhd • Neuropsychologiczna koncepcja Adhd – implikacje do terapii • Koncepcje energetyczne - implikacje do terapii • Sfera ruchowa - diagnoza, terapia, propozycje ćwiczeń • Sfera poznawcza - diagnoza, terapia, propozycje ćwiczeń • Sfera emocjonalna - diagnoza, terapia, propozycje ćwiczeń Szkolenie prowadzi mgr Irena Sosin Psycholog, pedagog specjalny, terapeuta poznawczo-behawioralny, terapeuta dzieci, młodzieży i dorosłych, socjoterapeuta. Kierownik terapeutycznych studiów podyplomowych WSSE, Przewodnicząca Warszawskiego Oddziału Nr 1 PTD, redaktor naczelna „Zeszytu Terapeuty – edukacja, profilaktyka, terapia”, nauczyciel akademicki WSSE, APS, SWPS, CMPPP MEN. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości, Warszawski Oddział Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Wyższą Szkołę Społeczno- Ekonomiczną. Zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail cwro@cwro.edu.pl lub telefonicznie 22 847- 95-42/41. Więcej informacji: www.cwro.edu.pl
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
Data dodania: 2011-02-16 19:52:20
Telefon: 22 847- 95-42
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
Autyzm, Zespół Aspergera
Warszawski Oddział Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości w Warszawie zapraszają na szkolenie „Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne . (Autyzm, Zespół Aspergera)”. Adresaci szkolenia: nauczyciele przedszkoli oraz wszystkich typów szkół i placówek pracujący z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju Miejsce: CWRO Termin – 16 - 17 kwiecień 2011r. (sobota, niedziela) Cele ogólne szkolenia: 1. Zapoznanie z behawioralną analizą zachowania stosowaną. 2. Zapoznanie z behawioralną charakterystyką osób o cechach autystycznych. 3. Omówienie wpływu diagnozy całościowego zaburzenia rozwoju (autyzm) na postawę rodziców. 4. Zapoznanie ze sposobem doboru procedur behawioralnych w odniesieniu do zachowań trudnych. 5. Omówienie sposobów planowania i monitorowania pracy edukacyjno – terapeutycznej z dzieckiem o profilu autystycznym w oparciu o techniki behawioralne. 6. Wzbogacanie warsztatu pracy nauczyciela poprzez dostarczenie propozycji oddziaływań wychowawczych i edukacyjnych adekwatnych do specyficznych potrzeb ucznia a autyzmem. Tytuły modułów: I. Dziecko o profilu autystycznym II. Behawioralna analiza zachowania stosowana III. Zachowania trudne i behawioralne procedury postępowania IV. Pozytywne motywowanie V. Planowanie i monitorowanie pracy edukacyjno-terapeutycznej Cele szczegółowe: Uczestnik: 1. Potrafi scharakteryzować dziecko o cechach autystycznych, 2. Zna podstawowe narzędzia diagnostyczne, 3. Zna ogólne cele i zasady terapii behawioralnej, 4. Potrafi skonstruować program edukacyjno – terapeutyczny, 5. Potrafi dobrać właściwe procedury postępowania behawioralnego, w przypadku wystąpienia zachowania trudnego, 6. Potrafi umiejętnie zaplanować system motywacyjny, 7. Potrafi budować relacje z rodzicami warunkujące wzajemne zaufanie, Treści kształcenia (dla poszczególnych modułów): I. Dziecko o profilu autystycznym 1. Rys historyczny, etiologia autyzmu. 2. Charakterystyka behawioralna dzieci z autyzmem. 3. Diagnoza i ocena poziomu funkcjonowania dzieci z autyzmem. 4. Postawy rodziców uwarunkowane diagnozą; formy pomocy i wsparcia. II. Behawioralna analiza zachowania stosowana 1. „Teoria umysłu” 2. Uczenie na zasadzie warunkowania klasycznego i warunkowania sprawczego. 3. Główne cele terapii behawioralnej. III. Zachowania trudne i behawioralne procedury postępowania 1. Definicje zachowania trudnego. 2. Kategorie zachowań trudnych. 3. Hierarchia procedur według modelu najmniej restrykcyjnej terapii. 4. planowanie procedur postępowania w przypadku zachowań trudnych. 5. Sposoby pomiaru i rejestracji zachowań trudnych. IV. Pozytywne motywowanie 1. Definicja wzmocnienia 2. Zasady dotyczące stosowania wzmocnień. 3. Rodzaje wzmocnień. 4. Wybór potencjalnych wzmocnień. 5. Cechy dobrej nagrody. 6. Pochwała jako narzędzie pracy służące zmianie zachowania. 7. Systemy żetonowe. V. Planowanie i monitorowanie pracy edukacyjno-terapeutycznej 1. Diagnoza – ocena poziomu funkcjonowania dziecka 2. Opracowanie indywidualnych programów edukacyjno terapeutycznych 3. Procedury osiągania celów rewalidacyjnych. 4. Behawioralne techniki uczenia. Sposoby realizacji: - wykład - dyskusja - praca w grupach - videomodelowanie Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości, Warszawski Oddział Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Wyższą Szkołę Społeczno- Ekonomiczną. Zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail cwro@cwro.edu.pl lub telefonicznie 22 847- 95-42/41. Więcej informacji: www.cwro.edu.pl
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
Data dodania: 2011-02-16 19:42:32
Telefon: 22 847- 95-41
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
Mnemotechniczny trening ortograficzny
Warszawski Oddział Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości w Warszawie zapraszają na szkolenie „Mnemotechniczny trening ortograficzny dla uczniów z dysleksją i ADHD”. Szkolenie przeznaczone jest dla pedagogów, terapeutów, terapeutów pedagogicznych, psychologów, nauczycieli, wychowawców, studentów kierunków pedagogicznych i psychologicznych, rodziców dzieci z dysortografią, dorosłych dysortografików oraz wszystkich zainteresowanych tym tematem. Miejsce: CWRO Termin – 07 - 08 kwiecień 2011 r. (czwartek, piątek) Przewidywane godziny: czwratek: 10:00 - 17:0 piątek: 10:00 - 15:00 Czas trwania: 16 h Koszt: 260zł CEL: • Teoretyczne i praktyczne zapoznanie z treningiem mnemotechnicznym. PROGRAM SZKOLENIA: • Prezentacja założeń teoretycznych mnemotreningu w oparciu o neuropsychologiczne koncepcje specyficznych zaburzeń rowojowych. • Metodyka mnemotreningu uwzględniająca potrzeby i możliwości rozwojowe dysortografików. • Ćwiczenia praktyczne krok po kroku. Mnemotechniczny trening ortograficzny dla uczniów z dysleksją i ADHD Złościmy się, gdy nasze dzieci piszą z błędami ortograficznymi. Denerwujemy się, gdy mimo znajomości zasad ortograficznych pisanie jest ciągle niepoprawne. Gdy zaczynamy pracę z naszymi dziećmi, gdy wykonujemy wspólnie z nimi setki ćwiczeń ortograficznych a mimo tego ciągle „góra” wygląda jak „gura” zaczynamy się poważnie niepokoić czy to wszystko ma sens i czy „wszystko w porządku” jest z naszymi dziećmi. Kilka lat temu przeżywałam również podobne dylematy. Obserwując moich uczniów, analizując pracę nauczycieli, sposoby nauczania ortografii oraz mierne efekty pracy korekcyjno-wyrównawczej zrozumiałam, że błąd tkwi w metodyce zajęć terapeutycznych, które nie dostosowują technik pracy do możliwości rozwojowych uczniów z deficytami percepcyjno-motorycznymi. 1.Uczniowie z dysleksją często mają kłopoty z koordynacją czynności ręki i oka: brzydko i niechętnie rysują, piszą, nie mieszczą się w liniaturze, zbyt mocno przyciskają ołówek, długopis, szybko się męczą. Proponowane przez dorosłych ćwiczenia ortograficzne polegające na wielokrotnym przepisywaniu słów z trudnością ortograficzną powodują u takich dzieci nie tylko zniechęcenie ale i nadmierną męczliwość, nadmierne skupianie się na przełamywaniu dyskomfortu i bólu. W takich warunkach na pewno nie pojawi się tzw. czujność ortograficzna i selektywna uwaga skoncentrowana na śladzie graficznym. Nic dziwnego, że ćwiczenia takie nie są skuteczne. 2.Uczniowie z dysleksją mają duże trudności z zapamiętywaniem np. tabliczki mnożenia, wierszy. Szczególnie zapamiętywanie sekwencji sprawia uczniom dużą trudność ( nazwy miesięcy , litery w alfabecie). Przekręcają nazwiska , nazwy, liczby wielocyfrowe itp. Nie oczekujmy zatem , że ci sami uczniowie dobrze zapamiętają zasady ortograficzne, że będą bezbłędnie je wymieniać i stosować w praktyce. Wielokrotne przepisywanie wyrazów utrwalających zasady mija się z celem i jak uczy doświadczenie naprawdę jest nieskuteczne. Osoby, które nie mają problemów z ortografią bardzo często nie znają zasad ortograficznych a mimo to piszą poprawnie. 3.Uczniowie z dysleksją mają duże problemy z opanowaniem poprawnej pisowni co związane jest z opóźnieniem rozwoju spostrzegania wzrokowego i pamięci wzrokowej. Nie tylko piszą niepoprawnie , ale też nie potrafią poprawnie przepisywać wyrazów z tablicy czy z książki. Nic dziwnego, że tradycyjne metody nauczania ortografii zawodzą . Ich nauczanie przecież opiera się w większości na dobrej percepcji wzrokowej , dobrej pamięci wzrokowej oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej 4.Jeszcze większe kłopoty z pisaniem mają uczniowie z cechami nadpobudliwości psychoruchowej, czy zespołem ADHD . Osłabiona pamięć operacyjna, kłopoty z sekwencyjnością , refleksyjnością , duża przerzutność uwagi to czynniki uniemożliwiające przyswajanie poprawnej pisowni ortograficznej tradycyjnymi metodami. Mnemotechniczny trening ortograficzny dla dzieci z dysleksją i ADHD , który opracowałam sześć lat temu i który z powodzeniem stosuję w terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi jest prostą i skuteczną metodą nauki ortografii uwzględniającą ograniczenia poznawcze moich pacjentów. Może być stosowany w pracy indywidualnej oraz grupowej. Opiera się na teorii przyspieszonego uczenia G.Łozanowa oraz założeń psychocybernetyki M. Maltza . Dobierając ćwiczenia i techniki pracy do mnemotechnicznego treningu kierowałam się zasadą tzw. : „szerokiej ścieżki poznawczej” uwzględniającej ograniczenia poznawcze uczniów z deficytami rozwojowymi. Bowiem nie wszystkie sprawdzone i dobre techniki pracy umysłowej odpowiednie są dla uczniów z dysleksją i ADHD . Mnemotechniczny trening ortograficzny jest nie tylko bardzo skuteczny, ale przede wszystkim lubiany przez uczniów , ponieważ opiera się na metodach kompensacyjnych o charakterze zabawowym. Dodatkowe wprowadzenie elementu rywalizacji w pracy grupowej ubarwia, motywuje i "przysmacza" całość. Szkolenie prowadzi mgr Irena Sosin Psycholog, pedagog specjalny, terapeuta poznawczo-behawioralny, terapeuta dzieci, młodzieży i terapeuta poznawczo-behawioralny, socjoterapeuta. Kierownik terapeutycznych studiów podyplomowych WSSE, Przewodnicząca Warszawskiego Oddziału Nr 1 PTD, redaktor naczelna „Zeszytu Terapeuty – edukacja, profilaktyka, terapia”, nauczyciel akademicki WSSE, APS, SWPS, CMPPP MEN. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości, Warszawski Oddział Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Wyższą Szkołę Społeczno- Ekonomiczną. Zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail cwro@cwro.edu.pl lub telefonicznie 22 847- 95-42/41. Więcej informacji: www.cwro.edu.pl
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowośc
Data dodania: 2011-02-16 19:39:53
Telefon: 22 847- 95-42
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
SOCJOTERAPIA W NURCIE POZNAWCZO-BEHAWIORALNYM
Warszawski Oddział Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości w Warszawie zapraszają na szkolenie „SOCJOTERAPIA W NURCIE POZNAWCZO-BEHAWIORALNYM. Program korekcji zachowań dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i ADHD - scenariusze zajęć grupowych”. Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów, pedagogów i psychologów poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz dla psychologów i pedagogów szkolnych i pracowników świetlic socjoterapeutycznych Miejsce: CWRO Termin – 24-25 marzec 2011r. (czwartek, piątek) Przewidywane godziny: czwartek: 10:00 - 17:0 piątek: 10:00 - 15:00 Czas trwania: 16 h Koszt: 260zł PROGRAM SZKOLENIA: • Zajęcia grupowe jako forma terapii usprawniającej mechanizmy samokontroli – wykład • Jak prowadzić grupę? – wskazówki dla terapeutów • Scenariusze zajęć grupowych ( praca z ciałem jako podstawowa forma samoświadomości i samokontroli, ćwiczenia koncentracji uwagi, ćwiczenia wpływające na rozwój refleksyjności i kontrolę zachowań, monolog wewnętrzny) • Poznawczo-Behawioralny trening zachowań:-ćwiczenia percepcji normy-wprowadzenie do analizy behawioralnej tzw. trudnej sytuacji-przygotowanie do autoinstrukcji-blokujące autostwierdzenia-ćwiczenia samoobserwacji Szkolenie prowadzi mgr Irena Sosin Psycholog, pedagog specjalny, terapeuta poznawczo-behawioralny, terapeuta dzieci, młodzieży i terapeuta poznawczo-behawioralny, socjoterapeuta. Kierownik terapeutycznych studiów podyplomowych WSSE, Przewodnicząca Warszawskiego Oddziału Nr 1 PTD, redaktor naczelna „Zeszytu Terapeuty – edukacja, profilaktyka, terapia”, nauczyciel akademicki WSSE, APS, SWPS, CMPPP MEN. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości, Warszawski Oddział Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Wyższą Szkołę Społeczno- Ekonomiczną. Zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail cwro@cwro.edu.pl lub telefonicznie 22 847- 95-42/41. Więcej informacji: www.cwro.edu.pl
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
Data dodania: 2011-02-16 19:33:51
Telefon: 22 847- 95-42
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
GRAFOMOTORYKA
Warszawski Oddział Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości w Warszawie zapraszają na szkolenie „GRAFOMOTORYKA” Miejsce: CWRO Termin – 12 - 13 marzec 2011 r. (sobota, niedziela) Czas trwania: 12 h Koszt: 260zł Drogi pedagogu, nauczycielu, wychowawco! Chcesz poszerzyć swoje umiejętności pracy z dzieckiem? Jesteś chętny aby poznać techniki terapeutyczne? Szkolenie z GRAFOMOTORYKI, to doskonałe rozwiązanie dla podwyższenia Twoich kwalifikacji zawodowych. Program szkolenia: Grafomotoryka a organizacja neuropsychologiczna Rozwój obszarów i funkcji odpowiadających za umiejętności grafomotoryczne u dzieci w wieku 0-3 Rozwój umiejętności grafomotorycznych u dzieci w wieku przedszkolnym. Analiza wytworów Gotowość do nauki pisania. Analiza cech pisma Dysgrafia – dyspraksja – agnozja Przygotowanie do prowadzenia ukierunkowanych obserwacji Formy terapii. Przegląd metod i ćwiczenia praktyczne Warsztaty Szkolenie prowadzi mgr Grażyna Dorodzińska, psycholog, specjalista w zakresie diagnozy i terapii neuropsychologicznej, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości, Warszawski Oddział Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Wyższą Szkołę Społeczno- Ekonomiczną. Zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail cwro@cwro.edu.pl lub telefonicznie 22 847- 95-42/41. Więcej informacji: www.cwro.edu.pl