Wyszukiwarka





Sonda
Czy korzystasz/korzystałeś z korepetycji?
TAK
NIE



Poleć nas
E-mail docelowy:

Twój e-mail:

Twój podpis:


OGŁOSZENIA
Kategoria:
Wszystkie ogłoszenia
Dodający: Ewelina
Data dodania: 2011-12-23 00:02:33
Praca dorywcza a nawet stała
Proponuję Ci pracę dodatkową, w której poświęcasz tylko swój czas. Bez żadnego ryzyka, bez konsekwencji. Na każdym produkcie zarabiasz 30 %, co 3 tygodnie zarabiasz 100-200-300 zł a nawet wiecej! Wejdź na stronę www.ori-konsultantka.pl pobierz darmowe poradniki i przekonaj się sam(a).
Dodający: Dariusz
Data dodania: 2011-12-22 20:47:11
Praca przez internet - idealne warunki współpracy
Daj sobie szansę Szukasz dodatkowego źródła dochodów i zabezpieczenia na przyszłość? Otwórz się na nowe sposoby zarabiania, w gronie ludzi przedsiębiorczych, którzy podzielą się z Tobą swoją wiedzą i pomogą osiągnąć sukces. Zapraszam napisz dpk.wrobel@gmail.com
Dodający: Basia
Data dodania: 2011-12-21 12:57:05
Telefon: 501851485
E-mail: basia.w.mojeori@gmail.com
Oriflame-zostań konsultantką
Oriflame - zostań konsultantką, zawitaj do stylowego świata piękna. Marka Oriflame to synonim wysokiej jakości produktów, dzięki którym możemy wyglądać i czuć się doskonale. Produkty nie są testowane na zwierzętach. Są inspirowane naturą i zostały opracowane przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii. Oriflame to także dostęp do atrakcyjnych możliwości zarobkowych i niezależność w kreowaniu własnego biznesu. W Oriflame zarabiasz pieniądze od razu, a twoje możliwości zarobkowe są nieograniczone. Współpracujesz z Oriflame zgodnie ze swoim stylem życia i samodzielnie decydujesz, ile czasu chcesz nam poświęcić. Spotykasz nowych ludzi i zawierasz nowe przyjaźnie. Podróżujesz po świecie i uczestniczysz w ekscytujących wydarzeniach. Rozwijasz się osobiście i zawodowo poprzez oferowany system szkoleń biznesowych i kosmetycznych. Po więcej informacji zapraszam na stronę www.basia.mojeori.pl , na której można pobrać bezpłatne Vademecum. Chętnie odpowiem na każde pytanie, więc pisz na maila: basia.w.mojeori@gmail.com
Dodający: pisanie prac
Data dodania: 2011-12-19 11:51:12
Telefon: 609651597
E-mail: prace@list.pl
Pisanie Prac Mgr. Lic. Zal. itp.
Piszemy prace MAGISTERSKIE, LICENCJACKIE, ZALICZENIOWE Wykształcony i wszechstronny zespół absolwentów uniwersytetu. Dokonujemy także korekt prac. Wszystkie prace są oryginalne i tworzone od podstaw. Sprawnie i terminowo!!! Zapraszamy na naszą stronę www: http://www.pisanieprac24.pl
Dodający: Debra Cała Polska
Data dodania: 2011-12-18 11:30:30
Telefon: 609656996
E-mail: kontakt@debrabank.pl
Kredyt dla Firm Na Oświadczenie
Kredyt dla Firm Na Oświadczenie - Nawet do 3mln - Na Oświadczenie - Ekspresowa decyzja w 24 godz - Długi okres kredytowania - Formularz kontaktowy na stronie - Konsultant oddzwoni >>> http://debrabank.pl/firmakredyt.html
Dodający: Iwona
Data dodania: 2011-12-18 09:33:06
Telefon: 519857602
E-mail: iwona.k1@amorki.pl
praca w domu
Przedstawiciel prężnie rozwijającej się Polskiej Firmy poszukuje do współpracy - biznesu osób komunikatywnych i odpowiedzialnych. Może być to praca dodatkowa lub całkowite zaangażowanie się w rozbudowę własnego biznesu Zapewniam pomoc i współpracę. Napisz iwona.k1@amorki.pl
Dodający: Debra Cała Polska
Data dodania: 2011-12-15 19:46:59
Telefon: 609656996
E-mail: kontakt@debrabank.pl
Kredyt Samochodowy 0 Zaśw 0 wpł
Kredyt Samochodowy 0 Zaśw 0 wpł - kredyt na pojazd, nowy lub używany - 0 wpłaty własnej - bez zaświadczeń - akceptujemy różne źródła dochodu - decyzja 1h - Formularz na stronie Oddzwonimy >>> http://debrabank.pl/samochodowy.html
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
Data dodania: 2011-12-14 20:13:59
Telefon: 22 847-95-42
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
Trening Umiejętności Wychowawczych
28.I.2012r. Trening Umiejętności Wychowawczych Trening skierowany jest do wszystkich osób pragnących wzbogacić swój warsztat technik wychowawczych w pracy z dziećmi i młodzieżą- rodziców, wychowawców, nauczycieli, pedagogów oraz wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia. Miejsce: CWRO Koszt: 220 zł Czas trwania: 10 godzin dyd. Termin: 28 stycznia 2012r. (sobota) Przewidywany czas trwania: 10 godzin dyd. 10.00 - 18.00 (sobota) Realizowane zagadnienia: · Rozwijanie umiejętności nawiązywania relacji pomiędzy dzieckiem a wychowawcą · Analiza osobistych mocnych i słabych stron wychowawczych · Wpływ własnych doświadczeń na relację wychowawca – wychowanek · Zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na twórczą pracę z dziećmi i młodzieżą · Zmiana postaw opiekuńczych w kierunku wartości pożądanych wychowawczo · Zasady – jak je ustalać i egzekwować · Strategie radzenia sobie z wychowankiem Forma szkolenia: mini-wykład, ćwiczenia indywidualne i grupowe, gry zespołowe, burza mózgów , dyskusja Szkolenie prowadzi mgr Anna Wielgo, pedagog specjalny, nauczyciel akademicki z zakresu nauk pedagogicznych, trener TZA, instruktor sportu i rekreacji ruchowej ze specjalizacją sportów walki i samoobrony, profilaktyk w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi, członek zarządu Towarzystwa Zapobiegania Narkomanii.
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
Data dodania: 2011-12-14 20:12:29
Telefon: 22 847-95-42
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego ( CA
23.I.2012r. Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego ( CAPD) jedną z przyczyn trudności w uczeniu się. Szkolenie przeznaczone jest dla psychologów, logopedów, terapeutów, pracowników Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych. Termin: 23 stycznia 2012r. (poniedziałek) godziny: 10:00 - 15:00 Miejsce: CWRO Koszt: 150 zł Czas trwania: 6 h Cele szkolenia: 1. Zapoznanie z symptomami i diagnostyką CAPD 2. Przedstawienie form terapii. Program: 1. Czym jest centralne przetwarzanie bodźców dźwiękowych? - dekodowanie fonetyczne, - separacja i integracja obuuszna, - rozpoznawanie procesów czasowych, - rozdzielczość czasowa. 2. Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego ( CAPD) – definicja. 3. Objawy CAPD. 4. Etiologia CAPD 5. CAPD w zaburzeniach rozwojowych ( dysleksja, ADHD, autyzm, Zespół Aspergera – trudności związane z prawidłową diagnozą, podobieństwa i różnice) 6. Standardy postępowania diagnostycznego CAPD w tym prezentacja stosowanych testów behawioralnych ośrodkowych procesów przetwarzania. 7. Postępowanie terapeutyczne: a) W szkole – wskazówki dla nauczycieli, b) W domu – wskazówki dla rodziców c) Formy pomocy – na przykładzie specjalistycznych treningów słuchowych. Wiele przypadków trudności w nauce, tj. trudności w pisaniu i czytaniu, a także zaburzeń artykulacji i problemów językowych oraz często współistniejących z nimi zaburzeń emocjonalnych, ma swe źródło w trudnościach przetwarzania dźwięku na poziomie centralnym. Przyczyną tych zaburzeń jest brak pełnego wykorzystania słyszanego sygnału akustycznego przy prawidłowym jego odbiorze w strukturach obwodowych (Katz, 1994). Diagnozując trudności dziecka związane z rozwojem mowy, uczeniem się, często poprzestaje się jedynie na sprawdzeniu czułości słuchu dziecka. Tymczasem, gdy obserwujemy: * kłopoty z koncentracją uwagi, * skupieniem się na głosie nauczyciela, * brzydkie pismo z błędami, * trudności w czytaniu, polegające na niewłaściwym łączeniu głosek w wyrazy, * trudności z dobrym słyszeniem w szumie, * myleniem podobnie brzmiących głosek jak p/b, t/d i takim też ich zapisywaniem, * brakiem umiejętności konstruowania płynnych wypowiedzi, * konieczność kilkakrotnego powtarzania poleceń, wówczas powinniśmy rozważyć przeprowadzenie diagnozy w kierunku centralnych zaburzeń przetwarzania dźwięków. Szacuje się, że co najmniej u połowy dzieci z rozpoznanymi trudnościami w uczeniu się, dysleksją, zespołem zaburzeń uwagi i zachowania występują zaburzenia przetwarzania słuchowego. W wielu przypadkach, to właśnie trudności słuchowe są przyczyną opóźnień w nauce, trudności w czytaniu i pisaniu, czy zaburzeń zachowania. Szkolenie prowadzi Pani Renata Borowiecka, pedagog specjalny i korekcyjny, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta neurorozwoju INPP, terapeuta Johansena IAS. Prowadzi Centrum Edukacji, Diagnozy i Terapii Psychologiczno.-Pedagogicznej w Warszawie. Pracuje z dziećmi z trudnościami w uczeniu się i zaburzeniami rozwojowymi. Nauczyciel akademicki WSSE. Współzałożycielka Centrum Terapii Johansena IAS Polska w Warszawie. Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowści oraz Warszawski Oddział Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Zgłoszenia proszę kierować na formularzu zgłoszeniowym wysyłając go na adres e-mail cwro@cwro.edu.pl lub faksem 022 847- 95-41.
Dodający: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
Data dodania: 2011-12-14 20:10:07
Telefon: 22 847-95-42
E-mail: cwro@cwro.edu.pl
MUZYKOTERAPIA I. Profilaktyka i Terapia Muzyczna
21-22.I.2012r. MUZYKOTERAPIA I. Profilaktyka i Terapia Muzyczna Termin: 21 - 22 styczeń 2012r. (sobota, niedziela) Miejsce: CWRO Koszt: 260zł Czas trwania: 15 h Przewidywane godziny: sobota: 10:00 - 18:00 niedziela: 10:00 - 15:00 UWAGA!! Wszyscy uczestnicy szkolenia proszeni są o przyniesienie ze sobą małego instrumentu: hajmonijka ustna (organki), flet lub małe klawisze. Cel szkolenia: 1. Nauczenie wykorzystania muzyki w pracy pedagoga (pedagoga specjalnego, terapeuty, animatora działań kulturalnych). 2. Wzbogacenie warsztatu pedagoga o technikę ułatwiającą pracę w grupach integracyjnych. 3. Wczesne diagnozowanie i korekta nieprawidłowych zachowań (logopedycznych, postawy ciała, podwyższonego poziomu lęku, nadpobudliwości). 4. Uwrażliwienie kulturowe (związki muzyki z plastyką, poezją, tańcem). 5. Nauka łatwych działań muzycznych (muzykowanie ciałem – klaskanie, tupanie, oklepywanie, instrumentarium Carla Orffa, małe instrumenty melodyczne –organki, flet, mini-organy, hobby muzyczne – taśmoteka, płytoteka). 6. Eko – muzyka (dźwięki natury, fotografie natury, zajęcia w terenie, malowanie muzyki, wygrywanie kolorów, muzyka etno). 7. Kształtowanie prozdrowotnych odruchów stymulowanych muzyką (prawidłowe oddychanie, korekta postawy ciała – rozciąganie, wczesne odreagowanie, nauka różnych form relaksu, wartości CISZY, nauka empatii i tolerancji muzycznej, aktywność życiowa, samoocena). 8. Hobby muzyczne – jeden z czynników zapobiegających uzależnieniom i chorobom psychosomatycznym. 9. Nauka świadomych form odreagowania i odpoczynku przy muzyce. 10. Muzyka w ciągu doby (poranek, praca umysłowa, fizyczna, posiłek, samochód, noc, uroczystości). 11. Psychoprofilaktyka pracy pedagoga (fizjologiczne sposoby odreagowania zapobieganie zespołowi „Wypalania się” gimnastyka funkcjonalna). Przekazanie umiejętności praktycznych: 1. Ocena napięć psychofizycznych w grupie (grupa otwarta, oporowa, bierna). 2. Korekta hałasu muzycznego (szkoła, internat, ośrodek, odrabianie lekcji). 3. Podstawowy warsztat animatora muzycznego (głos, postawa, kaseta uniwersalna Relaks/Aktywizacja, umiejętności stosowania R/A, małe instrumenty muzyczne). 4. Przerywniki śródzajęciowe (oddechowe, odreagowujące –rytmizujące, relaksacyjne, uwrażliwiające). 5. Dozowanie ruchu i muzyki w zależności od stopnia sprawności. 6. Prowadzenie RELAKSU (krótki, średni, długi). 7. Przydatność działań muzycznych dla pedagoga, psychologa, logopedy, kinezyterapeuty. 8. Edukacja rodzinna (integracja rytmiczna, „muzyka dzieci”, tradycja, wspieranie). 9. Zabawowe przekazywanie ćwiczeń prozdrowotnych. 10.Minimum umiejętności muzycznych (wyklaskiwanie rytmu marszowego, akceptacja rytmiczna, modulowanie głosu, nucenie, koordynacja ruchu, rytmu, głosu, obsługa magnetofonu, muzyka wspierająca (organki, flet). 11. Podstawy łatwej techniki Profilaktyki i Terapii Muzycznej – Mobilnej Rekreacji Muzycznej. Umiejętności teoretyczne 1. Profilaktyka muzyczna – Muzykoterapia. Podobieństwa. Różnice. 2. Rodowody muzykoterapii (plemienny, biblijny, antyczny). 3. Teorie leczniczego działania muzyki (psychologiczna, PS. Fizjologiczna, itd.). 4. Droga dźwięku. Wpływ muzyki na SOME i PSYCHE. 5. Indywidualny odbiór muzyki. Gust. 6. Wzmocnienie efektu działania muzyki (informacja, sugestia, trening, ruch, itp.) 7. Rodzaje stosowanej muzyki: a) emocje b) rodzaj – styl c) moda 8. Bodźce jednoznaczne emocjonalnie. 9. Adaptacja umiejętności muzykoprofilaktycznych do potrzeb GRUPY (NPSP, intelekt., NPS. Ruch., nadpobudliwość, lęk). 10. Pozaartystyczne wartości muzyki (patriotyzm, historia, geografia, elektronika). 11. Negatywne skutki działania muzyki (hałas, szowinizm muzyczny, zmienna moda). 12. Wartości i wady modnej muzyki młodzieżowej. 13. Korzyści działań muzykoprofilaktycznych dla logopedy, psychologa, pedagoga specjalnego. Współpraca. 14. Muzyczne przysposobienie do terapii. Szkolenie prowadzi dr Maciej Kierył. Lekarz anestezjolog, muzykoterapeuta. Wykładowca muzykoterapii klinicznej w Akademii Muzycznej w Łodzi. Członek Krajowej Rady Muzykoterapii Wrocław. Prowadzi pracownię muzykoterapii w Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa - Międzylesie. UWAGA!! Wszyscy uczestnicy szkolenia proszeni są o przyniesienie ze sobą małego instrumentu: hajmonijka ustna (organki), flet lub małe klawisze. Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości oraz Warszawski Oddział Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Zgłoszenia proszę kierować na formularzu zgłoszeniowym wysyłając go na adres e-mail cwro@cwro.edu.pl lub faksem 022 847- 95-41.