Wyszukiwarka





Sonda
Czy korzystasz/korzystałeś z korepetycji?
TAK
NIE



Poleć nas
E-mail docelowy:

Twój e-mail:

Twój podpis:


OGŁOSZENIA
Kategoria:
Wszystkie ogłoszenia
Dodający: zejfa.enaria@gmail.com
Data dodania: 2007-04-26 21:41:15
Telefon: 605 590 878
E-mail: zejfa.enaria@gmail.com
TŁUMACZENIA
Tłumaczenia z języka angielskiego na polski lub z polskiego na angielski. Tanio.
Dodający: Ewa
Data dodania: 2007-04-26 16:30:05
Telefon: 601481042
E-mail: ewachem@o2.pl
CHEMIA - Nauczyciel akademicki
CHEMIA - Nauczyciel akademicki * Zakres: - gimnazjum - liceum - przygotowanie do matury - przygotowanie do studiów - studia * Doświadczenie w udzielaniu korepetycji: 9 lat * Udzielam korepetycji z zaangażowaniem i skutecznie, duża łatwość w tłumaczeniu skomplikowanych zagadnień, absolutna cierpliwość. * Dostarczam niezbędne pomoce w postaci ksero, książek * Jestem nauczycielem akademickim z doświadczeniem w przygotowaniu kandydatów na studia medyczne i farmację. Nauka rozwiązywania testów i zadań rachunkowych. * W razie potrzeby udzielam błyskawicznej pomocy poprzez Internet: e-mail i Gadu Gadu * Zapraszam do skorzystania z moich umiejętności i życzę powodzenia w nauce!
Dodający: Euro-Dan Consulting
Data dodania: 2007-04-26 15:44:50
Telefon: 0856743560
E-mail:
Telemarketing, czyli sprzedaż przez telefon
Szkolenie skierowane do osób pracujących w działach sprzedaży oraz wszystkich, których praca polega na utrzymywaniu kontaktów telefonicznych. Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, łącząc w sobie doskonalenie wiedzy z praktyką, z wykorzystaniem takich technik jak: odgrywanie ról, symulacje sytuacyjne, ćwiczenia grupowe i indywidualne… Program szkolenia: 1. Rola Działu Telemarketingu w funkcjonowaniu firmy 2. Cechy dobrego telemarketera 3. Budowanie motywacji a) zasada 4 „p” b) co możesz zyskać zawodowo korzystając z telefonu? c) Do jakich celów możesz wykorzystać telefon 4. Techniki telemarketingu a) gdzie szukać nowych klientów b) tworzenie baz danych c) rozmowa przez telefon – język mowy d) etapy rozmowy telefonicznej 5. „Wychodząca” rozmowa telefoniczna – struktura 6. „Przychodząca” rozmowa telefoniczna – struktura 7. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych 8. „10 przykazań” telemarketingu Zajęcia prowadzi doświadczony trener, wieloletni praktyk w prowadzeniu zajęć z zakresu komunikacji interpersonalnej, negocjacji handlowych, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, imienny dyplom potwierdzający odbycie szkolenia. Miejsce szkolenia: Izba Przemysłowo - Handlowa, ul. Antoniukowska 7, Białystok Czas trwania szkolenia – 8 godzin (w godz. 8:00 – 14:30) Cena: 150 zł (promocja dla studentów tylko 80 zł) Zgłoszenia przyjmowane są pod numerami telefonów: (085) 674 35 60, (085) 674 35 62, oraz mailem: edc@euro-dan.pl. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na naszej stronie internetowej: www.euro-dan.pl
Dodający: Euro-Dan Consulting
Data dodania: 2007-04-26 15:43:29
Telefon: 0856743560
E-mail:
Opłaty za korzystanie ze środowiska
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorstw prywatnych (mikro, małych, średnich i dużych), instytucji państwowych, samorządów, organizacji pozarządowych oraz do wszystkich osób zainteresowanych ta tematyką. Szkolenie odpowie na pytania: • Kto podlega obowiązkom ponoszenia opłat? • Jak prowadzić odpowiednią ewidencję? • Jak naliczać opłaty środowiskowe? Termin i miejsce szkolenia: Szkolenie „Opłaty za korzystanie ze środowiska” odbędzie się w godzinach 9.00 -16.00 w Izbie Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku, ul. Antoniukowska 7. Cena: 110 zł (w tej cenie zapewniamy: serwis kawowy i obiad na szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat ukończenia szkolenia).
Dodający: Euro-Dan Consulting
Data dodania: 2007-04-26 15:42:13
Telefon: 0856743560
E-mail:
Budowanie WIZERUNKU FIRMY
Celem szkolenia jest: Przekazanie kompleksowej wiedzy oraz przykładów „dobrych praktyk” osobom odpowiedzialnym za budowanie odpowiedniego wizerunku firmy, aby umieć zaplanować a następnie zintegrować działania całego przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji z rynkiem. Uświadomienie, że firma nastawiona na innowacje oraz zaspakajanie rzeczywistych potrzeb Klientów, powinna wykorzystywać nowoczesne narzędzia jakimi dysponuje marketing by sprawie budować odpowiedni wizerunek firmy. Zapoznanie uczestników szkolenia jakie są narzędzia w tworzeniu określonego wizerunku, budowania pożądanych skojarzeń pomiędzy firmą a trendami rynkowymi. Uczestnicy szkolenia:  nauczą się skutecznego budowania wizerunku firmy, osoby i produktu  podniosą swoją wiedzę w zakresie profesjonalnych działań wokół wizerunku  zapoznają się z procedurami, metodami oraz narzędziami kształtowania wizerunku  poznają strategię budowania wizerunku własnej firmy Zajęcia prowadzi doświadczony trener, praktyk w prowadzeniu zajęć z zakresu technik sprzedaży, negocjacji handlowych, profesjonalnej obsługi klienta i komunikacji interpersonalnej. W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad oraz imienny dyplom potwierdzający odbycie szkolenia. Czas trwania szkolenia: 8 godzin. Cena: 250 zł
Dodający: Euro-Dan Consulting
Data dodania: 2007-04-26 15:41:33
Telefon: 0856743560
E-mail:
EFEKTYWNE NEGOCJACJE
Celem szkolenia jest: Nabycie umiejętności nawiązania doskonałego kontaktu z partnerem na poziomie werbalnym i niewerbalnym, zyskanie kontroli nad swoimi emocjami oraz poznanie technik, które wspierają negocjacje oraz proces zamykania transakcji co podnosi efektywność negocjacji. Uczestnicy szkolenia : — poznają proces negocjacji, jego etapy oraz to, jak się do nich profesjonalnie przygotować — będę dysponowali wiedzą z zakresu technik negocjacji i ich wykorzystania — zapoznają się ze znaczeniem efektywnej komunikacji w procesie negocjacji — poznają techniki skutecznego zamykania negocjacji — etyka w biznesie i negocjacjach Zajęcia prowadzi doświadczony trener, praktyk w prowadzeniu zajęć z zakresu technik sprzedaży, negocjacji handlowych, profesjonalnej obsługi klienta i komunikacji interpersonalnej. W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad oraz imienny dyplom potwierdzający odbycie szkolenia. Czas trwania szkolenia: 8 godzin. Cena: 250 zł
Dodający: Euro-Dan Consulting
Data dodania: 2007-04-26 15:40:45
Telefon: 0856743560
E-mail:
CLIENTING
Celem szkolenia jest: Przedstawienie uczestnikom relacji panujących pomiędzy kupującym a sprzedawcą. Zapoznanie z zasadami, jakimi kieruje się kupujący w doborze dostawców, jak również z podstawowymi wiadomościami z zakresu budowy i mechanizmów funkcjonowania działu obsługi klienta. Pokazanie jak ważnym elementem w funkcjonowaniu firmy jest stworzenie profesjonalnej sieci powiązań - programów obsługi klienta. Uczestnicy poznają techniki sprzedaży oraz sposoby radzenia sobie z trudnymi pytaniami klientów i ich ewentualnymi obiekcjami. Uczestnicy szkolenia będą poznawać: — czym jest clienting i budowanie więzi z klientem. — typy klientów — jak powstaje profesjonalny dział obsługi klienta (DOK) — cechy profesjonalnego handlowca — techniki zadawania pytań — techniki rozmowy z trudnymi klientami Zajęcia prowadzi doświadczony trener, praktyk w prowadzeniu zajęć z zakresu technik sprzedaży, negocjacji handlowych, profesjonalnej obsługi klienta i komunikacji interpersonalnej. W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad oraz imienny dyplom potwierdzający odbycie szkolenia. Czas trwania szkolenia: 8 godzin. Cena: 250 zł
Dodający: Euro-Dan Consulting
Data dodania: 2007-04-26 15:39:46
Telefon: 0856743560
E-mail:
Jak skutecznie pozyskać FUNDUSZE UNIJNE 2007-2013
Nowy okres finansowy przypadający na lata 2007-2013 otwiera nowe możliwości wykorzystywania funduszy strukturalnych w Polsce. Proponujemy zatem szkolenie dla przedstawicieli przedsiębiorstw z sektora MŚP na którym zostaną przedstawione procedury, warunki i zasady składania wniosków oraz mechanizmy finansowania przedsięwzięć innowacyjnych ze środków funduszy strukturalnych. Program szkolenia: 1. Wprowadzenie do funduszy strukturalnych na lata 2007-2013 ( z jakich funduszy unijnych będziemy korzystać: EFRR, EFS. Fundusz Spójności, EFRROW, EFRybacki). 2. Narodowa Strategia Spójności 2007-2013 3. Programy krajowe: PO IG, PO Kapitał Ludzki, Po Infrastruktura Środowisko 4. Inicjatywy Wspólnotowe 5. Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego 6. Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 7. Podstawy prawne pod nowe fundusze 8. Błędy poprzedniej edycji funduszy strukturalnych. Uczestnicy szkolenia posiądą wiedzę:  Jak praktycznie pozyskiwać źródła finansowania na rozwój swojej firmy  Jak zdobyć fundusze związane z innowacyjnością i transferem technologii  Jak przygotować wniosek projektowy  Jaka jest procedura oceny wniosków i ich rozpatrywania  Jak nie popełnić i nie powielać błędów Zajęcia prowadzi doświadczony trener w prowadzeniu szkoleń, warsztatów i konferencji związanych z tematyka dofinansowania projektów ze środków unijnych. Praktyk w zakresie kompleksowego pozyskiwania dotacji w ramach programów dla przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego, szkolnictwa, służby zdrowia i innych inwestycji. Od 12 lat zajmuje się problematyka funduszy unijnych w praktyce. W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad oraz imienny dyplom potwierdzający odbycie szkolenia. Czas trwania szkolenia: 8 godzin. Cena: 250 zł
Dodający: Euro-Dan
Data dodania: 2007-04-26 15:38:29
Telefon: 0856743560
E-mail:
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY i jego personelem
Celem szkolenia jest: Przekazanie wiedzy o efektywnym zarządzaniu procesem sprzedaży na wszystkich kolejnych etapach – poczynając od analizy słabych stron firmy, poprzez rekrutacje a kończąc na nowoczesnych systemach motywacyjnych dla handlowców. Pokazanie jak osoby, które zarządzają sprzedażą powinny planować swoje działania z wykorzystaniem najlepszych narzędzi jakie oferuje teoria zarządzania i motywacji. Jak handlowcy powinny stosować narzędzia motywacji podległych pracowników, analizować ich działania oraz proponować i wspierać działania korekcyjne. Uczestnicy szkolenia będą: — poznawać narzędzia do analizy otoczenie rynkowego pod kątem przygotowania strategii sprzedaży — uczyć się przygotowywać plany sprzedaży — będą potrafić analizować efektywność pracy sprzedawców i przedstawicieli handlowych — będą poznawać różne techniki oddziaływania na sprzedawców — potrafili samodzielnie zarządzać zespołami sprzedawców — poznawać podstawowe strategie działania i umiejętnie je wykorzystywać przy budowie planów strategicznych Zajęcia prowadzi doświadczony trener, praktyk w prowadzeniu zajęć z zakresu technik sprzedaży, negocjacji handlowych, profesjonalnej obsługi klienta i komunikacji interpersonalnej. W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad oraz imienny dyplom potwierdzający odbycie szkolenia. Czas trwania szkolenia: 8 godzin. Cena: 250 zł
Dodający: Anka
Data dodania: 2007-04-25 22:49:14
Telefon: 692228214
E-mail: annab25@op.pl
Komputeropisanie
Komputerowe przepisywanie prac magisterskich, licencjackich i innych.Korekty, możliwość wydruku, pomoc stylistyczna, krótkie terminy. Zapraszam codziennie.